»Umetna inteligenca v novinarstvu nikakor ne pomeni, da umetna inteligenca ustvarja 'avtorske' medijske vsebine.«
»Ta orodja so bila ustvarjena z neodvisnim novinarstvom in vsebino, ki je na voljo le zato, ker smo mi in naši sodelavci o njej poročali, jo urejali in preverjali dejstva z visokimi stroški in precejšnjim strokovnim znanjem.«
»S svojimi orodji umetne inteligence si podjetji prizadevata brezplačno izkoristiti velike naložbe časopisa v svoje novinarstvo, tako da jih brez dovoljenja ali plačila uporabljata za izdelavo nadomestnih izdelkov.«
»Če je povpraševanje po izdelkih, narejenih samo z umetno inteligenco, ga je treba sprejeti. Toda to povpraševanje mora povečati ustvarjalnost novinarjev, da ne bodo počeli stvari, ki jih lahko naredi stroj. To je torej način, kako oživiti novinarstvo, ne pa ga uničiti.«
»Založniki, ponudniki podnaslavljanja in sinhronizacije, filmske in avdiovizualne produkcijske in distribucijske družbe, studii za videoigre ter medijske hiše zavrnejo uporabo umetne inteligence kot domnevnega orodja za prevajanje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju